Sunday, June 21, 2015

Penuh Habuk! *cliche*


Assalamualaikum warahmatullah.

Wah lebih kurang setahun tak menulis kat blog ni. Huhu. Seperti yang kita tahu, kita semua berada di  bulan apa? Bulan Ramadhan, ye bagus. Haha gilo. Dah masuk 4 Ramadan dah ni. Alhamdulillah :) Aku pulak, tgh cuti sem 2 bulan lebeyyy. Wuhuuu best! Dalam tak sedar, dah masuk tahun ke 2 dah batch kitorg. Abermakna, ada setahun lagi in shaa Allah nak habiskan dip. Hehe. Start sem depan, aku dengan geng aku (acewah) bakal duduk rumah sewa dekat2 dgn kolej. Kitorg nak duduk asrama sbenarnya, tapi apakan daya, tak dapek sbb ada kemasukan pelajar2 baru. Mcm kitorg la dulu, baru masuk mmg duk asrama la kan. Cis, cis dan cisnya! Haha takpelah, kita redhoooo jelah ye. Hewhew. 

Disebabkan aku tgh bercuti semester skrg, haha so skrg aku sorang je duk rumah, dgn ummi abah la. Tapi sunyi gak rasa sbb takde adik beradik lain, semua bizi. In shaa Allah minggu dpan aku ikut ummi abah nak pegi ambik akak, beliau dah habis praktikal semua dah. Serunuk gak jenjalan, takde la terperap je dalam rumah ye dop?  

Ok tu je. Takde hape sgt yang aku nak cerita sgt pun. Kah! Assalamualaikum :D